FAN SSFC

Friday, December 30, 2011

Perlawanan Futsal

Salam 1 Malaysia dan salam sukan buat semua follower's yang dihormati. Seperti kita sedia maklum, semalam SSFC telah mengadakan perlawanan futsal pada sebelah petang untuk persiapan dan juga latihan ringan bagi saingan padang akan datang. Laporan telah disediakan oleh JP PENASel :



SHAH ALAM, Selangor -
Bertempat di gelanggang futsal Triways Padang Jawa, telah diadakan perlawanan futsal anjuran pemain-pemain SSFC sendiri dalam mempersiapkan diri menghadapi saingan bola padang pada masa akan datang.

Perlawanan yang berlangsung pada sebelah petang semalam(Khamis) itu berjalan dengan lancar. Tahniah kepada semua terutama pemain-pemain dalam menjayakan perlawanan tersebut. Untuk kali ini, format pertandingan masih sama seperti sebelum ini dimana pemain SSFC telah siap dibahagi kepada empat kumpulan yang terdiri dari Kumpulan A,B,C dan D dimana setiap pasukan juga telah dikumpulkan pemain mengikut posisi masing-masing supaya terdapat keseimbangan dalam setiap pasukan.

Namun, hanya dua orang penjaga gol sahaja yang tidak dapat bermain pada perlawanan semalam. Perlawanan yang dijalankan secara liga untuk pusingan pertama seterusnya ke perlawanan akhir namun, pihak penganjur mendapati ada lebihan masa dan perlu dipergunakan sebaik mungkin dan menukar peraturan perlawanan dimana acara separuh akhir telah dijalankan.


Di bawah adalah gambar-gambar pemenang yang terdiri dari pemain Kumpulan A dan B :




(KLIK FOR FULL VIEW)


Tahniah kepada semua pemain yang menjayakan program berfutsal semalam, anda adalah juara sebenar dan menunjukkan komitmen serta semangat yang tinggi dalam menyokong bola sepak SSFC. Kita akan berjumpa dilain waktu dengan pelbagai topik-topik berkaitan SSFC selepas ini.

Sekian dari meja meja blogger, Majulah Sukan Untuk Negara Juga SSFC!!!







JP PENAsel

P/S : Semangat kesukanan dari semangat pemain SSFC... :)

No comments: