FAN SSFC

Wednesday, January 4, 2012

PENANGGUHAN PERLAWANAN PERSAHABATAN

Salam 1 Malaysia dan salam sukan buat semua follower's sekalian. Penulis baru menerima satu panggilan dari pengurus pasukan SSFC, Encik Zulham Bin Mansor yang menyatakan bahawa perlawanan persahabatan pada hari Sabtu ini terpaksa di BATAL kan atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Berikut laporan berkaitan pembatalan perlawanan yang di sediakan oleh PENA JPSel :



PEMBATALAN PERLAWANAN PERSAHABATAN



Panggilan dari pengurus SSFC juga menyatakan bahawa padang yang digunakan untuk perlawanan persabahatan ini di Padang JKR, Seksyen 17 tidak dapat digunakan sehingga selepas perayaan Tahun Baru Cina. Manakala pasukan yang sepatutnya SSFC bertemu juga meminta perlawanan diadakan disebelah petang.

Jadi, untuk mengelakkan sebarang masalah kepada pemain yang mungkin mempunyai sebarang komitmen lain, pengurus terpaksa membatalkan perlawanan tersebut. Pengurus akan berbincang semula dengan ahli-ahli untuk mencari perlawanan lain pada masa akan datang terutama membabitkan perlawanan menentang P.O nanti.


Oleh yang demikian, diharap pembatalan perlawanan ini tidak sedikit pun mengganggu mentaliti para pemain SSFC dimana pemain-pemain ini sedia dipanggil untuk bersama skuad pada bila-bila masa sahaja. Diharap, semua pemain sedia maklum di atas pembatalan perlawanan pada Sabtu ini. Sekian, terima kasih.

Akhir kata, Majulah Sukan Untuk Negar dan Juga SSFC!!!






PENA JPSel



p/s : 'standby' bila-bila masa sahaja... :)

No comments: