FAN SSFC

Monday, February 7, 2011

Cepat2...sape lagi yang nak cipta logo??

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera...

Ape khabar semua follower Statistik Selangor? Harap nye sume sihat walaupun penat pulang dari kampung masih terasa...ape taknye..sana sini jalan raya sesak...Harapnye menjelang Khamis kite semua dah kembali cergas..ingat tau game Statistik Selangor FC vs SIRIM ,Khamis 10.2.2011,kul 530 PM, di Stadium mini SIRIM.

Berbalik kepada topik, disini saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan2 yang telah mencipta banyak logo untuk dipilih menjadi logo rasmi Statistik Selangor FC. Usaha anda semua amat dihargai. Saya berharap lebih banyak logo yang akan dicipta sebelum pemilihan dibuat. Pemilihan akan dibuat pada 10 Februari 2011..time kat padang SIRIM. Maka tarikh akhir untuk menghantar logo kepada kami adalah pada 10 Februari 2011 ,pukul 4.00 PM.

Disini saya postkan di antara logo2 yang telah saya terima...untuk tatapan ,pandangan atau sumber ilham kepada yang masih belum menemui idea.









ni jer yang leh saya post kan...yang lain bukan dalam format image...saya telah explore la ni tuk upload kan gak...sabar ek...

Sekian tuk kali ni...






No comments: