FAN SSFC

Wednesday, February 23, 2011

Fikir2 kan...

Assalamualaikum....dan Selamat Sejahtera kepada follower2 yang di kasihi....

Ape khabar semua? harap semua sihat hendaknya....syukur,latihan kita berjalan dengan lancar dan mendapat sambutan yang baik dari pemain2....korang memang terbaik dan pencinta bolasepak sejati...

okeh,disini saya nak dedahkan..bahawa,saya banyak menerima respon dari pihak2 tertentu,yang mahukan team kita lebih maju...lebih kehadapan...dan memang itu lah yang kita semua pihak pengurusan & dan pemain Statistik Selangor FC mahukan...k,harini,saya postkan salah satu email yang saya terima...untuk pandangan pemain2 dan follower2 Statistik Selangor FC...pengirimnya dirahsiakan identitinya....jom kita sama2 amati pandangan beliau...dan minta komen untuk pandangan yang bernas...zassss!!!!


Assalamualaikum…. 

HARAPAN & MATLAMAT 


 First ….tahniah kepada semua kerana team bolasepak kita semakin berkembang & meningkat dari  masa ke semasa 


 Persoalan ????? 


 Sampai bila team kita mcam ni jer ( friendly match ) bagus !!!! Biasa nyer team buat friendly match untuk memantapkan pasukan untuk sesuatu kejohanan… Team kita sekarang dah agak mantap kerana sudah banyak giler friendly dibuat…. Tapi matlamat xada ( hanya untuk sukan zon tu pn futsal JER yang ada ) 


Sebenarnya ????? 


 Kita ada potensi untuk maju lebih jauh…. Beberapa pemain-pemain kita boleh pegi lebih jauh… Bukan setakat main team kita untuk friendly…?? untuk pemain kita di pancing team-team pro / ala-ala pro agak susah… OLEH ITU kita jadikanlah team kita ini pro / ala-ala pro pun OK dah… 


 Masalah ??????? 


 Biasalah masalah nyer tentu ONGKOSSSSSSSS Nyer……. 


 Penyelesaian ????? 


 Penaja ???? ( dah ada ura-ura penaja nak mencari team untuk ditaja ) tapi xkan diorang nak taja kita hanya untuk kita buat FRIENDLY ??????????/ TAK BEBALOIIIIIIII……….. 


 SOOOOOO …..!!!!! 


 Kita cubalah risik-risik untuk tahun 2011… kita masuk LIGA SELANGOR !!!!! 


 LIGA SELANGOR ????? 


 mungkin bunyinyer agak giler… tp itulah aku rasa matlamat yang kita perlu ada untuk pergi lebih jauh untung-untung ada player kita yang dipancing oleh team lain…. ada pihak yang sedia untuk taja kita kalau kita masuk liga ni menang kalah dalam liga tu no.2 dulu…tahun pertama kita cr pengalaman kita pun pernah main ngan team yg main liga selangor ape….( NESTLE ) kalah pun xteruk sgt + masa tu kt kekurangan tonggak… tapi….xkan lah kita kena belasah jer kot….kita dah mantooop apa sekarang…… banyak kelebihan bila kita dah masuk liga selangor… busuk-busuk pun kita boleh dpt kad diskaun utuk masuk stadium shah alam.. 


ANDA BERANI ?????? 


 Sahutlah cabaran ni… apa kata pihak pengurusan team kita….                                                                               

4 comments:

PENA JPsel said...

satu cabaran yang berani dari pihak tertentu mengenai cabaran dan hala tuju pasukan?? bagus pandangan ni, tunggu idea dari tim dan player...

Anonymous said...

Setuju...nak tambah sikit..

Liga selangor mungkin bunyinya agak besar sikit..risik2 la mgkin ada liga2 yang lebih kecil atau bawahan spt liga daerah, liga shah alam dsb...

Takpun, pakat2 ngan team2 yg kita pernah buat friendly (maybe diorangpun xjoin mana2 liga) and create satu liga. Perlu ada yuran sbg sumber hdiah.

selamat berjaya..

Red Doss said...

saya setuju main liga..tp cari la liga2 kecil dulu..lgpun bukan semua player2 kita ni blh bg komitmen setiap masa...tp cadangan main liga tu sudah baik..

KurengSkru said...

saya setuju benar dgn cadangan ni...
satahu kawe liga selangor main ujung minggu..& jangka masa yang agak panjang...sesuai untuk team kita sebagai projek tahunan..
liga-liga kecil biasanya kalah mati & ambil masa 2 hari jer...
mana yang lebih sesuai...
aku rasa cari yang liga boleh main macam mana kita main friendly yang sebulan 2 kali...opss..
bila friendly abis gitu jer...liga kita ada matlamat tahunan....