FAN SSFC

Tuesday, June 14, 2011

Reka Bentuk Jersi SSFC...

Salam 1 Malaysia dan salam sukan buat semua follower's sekalian. Diharap anda semua berada dalam keadaan sehat dan ceria selalu. Penulis memohon maaf kerana tiada posting terbaru dalam masa terdekat ini, maklumlah sedikit sibuk sejak kebelakangan ini jadi hari ini penulis ingin menyampaikan sedikit info yang baru penulis perolehi.

Setelah seminggu lebih pasukan SSFC diberi rehat setelah mengharungi perlawanan yang padat pada minggu-minggu lepas. Mulai esok pemain SSFC akan bertarung tetapi bukan dipadang kerana pemain SSFC akan menentang sesama sendiri bagi merebut piala pusingan pada perlawanan Inter Unit Edisi ke-4 yang akan berlangsung hari ini.

Jadi, bukan mengenai perlawanan futsal yang penulis ingin sampaikan tetapi berita dari pihak pengurusan dimana baru-baru ini, pihak pengurusan telah hadir di pejabat PENA JPsel dan memaklumkan tentang JERSI BARU SSFC. Penulis cuba mengubah sedikit bagi menampakkan kesesuaian kepada pasukan SSFS jadi, penulis hanya ingin bertanya kepada semua terutama pemain SSFC, adakah reka bentuk(design) jersi ini bersesuaian?Lihat gambar dibawah :



KLIK PADA GAMBAR UNTUK PAPARAN LEBIH JELAS

Diharap anda semua dapat memberi idea dan maklumkan kepada pengurus secepat mungkin supaya kita berjaya merealisasikan impian untuk menyarung jersi ini nanti. Juga, kerjasama semua juga diperlukan agar segala berjalan lancar.

Akhir kata, Majulah Sukan Untuk Negara Juga SSFC!!!




PENA JPsel

p/s : Tak sabar nak menyarung jersi nie, warna dah 'garang'... :)

No comments: