FAN SSFC

Thursday, May 26, 2011

Bila Penggunaan Logo Baru??

Salam 1 Malaysia dan salam sukan buat semua follower's sekalian. Tiada info terbaru yang penulis nak sampaikan bersama follower's semua tetapi hanya ingin bertanya bila logo baru bagi pasukan SSFc ini hendak di publish pada peminat.

Logo ini sudah lama tersimpan, tidak tahulah sudah di edit serba sedikit atau belum. Bukan apa, edit bagi melengkapkan warna logo ini supaya nampak lebih garang lagi dan bersesuaian dengan pasukan SSFc nanti.

Mungkin seperti ini jika logo siap dan lengkap untuk dipadankan bersama jersi pasukan nanti. Lihat jersi seperti dibawah(sekadar gambar hiasan) untuk tatapan semua :)



Sekadar suka-suki dari PENA JPsel untuk tatapan anda semua. Harap-harap tiada yang 'geram' pula selepas ini. Ini hanyalah gambar hiasan sahaja, yang kita mahukan adalah logo buat jersi pasukan nanti. Tapi, kalau dapat 'sebijik' macam gambar ini, dah kira beruntung bukan?

Seperkara lagi, permintaan dari Pengurusan kepada sesiapa yang belum menjelaskan bayaran untuk jersi baru SSFc, sila kemukan bayaran kepada En.Syed Shairazi di Tingkat 24. Semoga cepat pembayaran ini selesai, membolehkan pihak pengurusan menguruskan jersi baru dengan lebih cepat buat pasukan, sekian.


Akhir kata, Majulah Sukan Buat Negara Juga SSFc!!!




PENA JPsel


p/s :
Dah hidu glove baru, bila nak hidu jersi baru??.... :)

2 comments:

Anonymous said...

jersi baru very smart & handsome...like me...

SyEd ShyrAzi said...

pasal logo tu..warna die xleh nak edit la...x tahu nk wat cemane...eh,nk pembetulan ni..bukan Sayed la...tp,Syed....hehe